Monday, October 27, 2008


pada hari sabtu yang lepas bersamaan 25 october 2008,KKK telah mengadakan diner kelab di Vistana Hotel,Kuantan.Diner ini telah bermula pada pukul 8.30mlm dan berakhir pada pukul 11.30mlm.Tapi aku,bad dan rani telah sampai lambat ke Vistana hotel tersebut disebabkan kami baru pulang dari johor bahru pada pukul 2ptg.aku jangkakan kami boleh sampai dalam pukul 6lbey..tapi its ok coz kitorang sampai juga.aku bukan apa,aku datang lambat pun tak apa.tapi aku telah membawa MT 3K yang baru iaitu Exco Kewangan iaitu member baik aku,BAd..hihi..aku disini ingin berkongsi sedikit2 gambar telah aku kumpulkan pada malam tersebut.


VVIP

3 brothers

with my lovely junior,eqa yang sengal..hihi

budak2 sengal

certain of senandika members

6 broTheRs

performance

with eqa again


i miss u all

2 Comments:

  1. mocQachinno said...
    oit..spe yg sengal skrg ni??
    ckp!! =p
    Farani Mustafa said...
    VVIP tu termasuk yang tengah bakar rokok kat belakang tu ke?

    Wahew!

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails