Wednesday, September 24, 2008

salam hari raya dari kami



Dikesempatan ini,kami muhammad syafiq bin adnan ingin dan isteri yang kini berada di Holland mengucapkan SELAMAT HARI RAYA kepada kalian semua.
Dikesempatan ini juga kami ingin memohon maaf dari kalian semua dari hujung rambut sehingga hujung kaki jika ada salah silap,terkasar bahasa,terambil barang mahupun apa sahaja.Diharap kalian semua memaafkan kami disini.

Disini juga kami ingin menjemput kalian semua beraya kerumah kami kerana kami akan beraya dikampung halaman kami yang beralamat:

321,jalan jaya diri,
83100 Rengit,
Batu Pahat,
Johor.


ikhlas dari kami:
muhammad syafiq bin adnan
&
isteri
holland

3 Comments:

  1. mocQachinno said...
    321,jalan jaya diri,
    83100 Rengit,
    Batu Pahat,
    Johor,
    Holland.

    hahaha...kne mnta maaf kt senandika sbb amek sellotape aritu
    NANA_arizona said...
    nak wet raye!! kalau leh nak 2 sampul..!!,, masuk kat akaun pun tak pe.. lalala =p
    Farani Mustafa said...
    xde pon alamat kat holland. sah2 kencing lebat. ha, kan dah macam fountain tingginya! haha :D

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails