Monday, September 8, 2008

practikal training

arini ari yg paling happy kot...coz aku dpt reply latter dr 1 company ni...aku xsngka r dia nk amek aku 4 prktikal kang..aku akan start prktikal dr 15 Disember 2008 sampi 30 May 2009...lma gak r..6bln gak beb...alhamdulillah r coz aku dh dpt company yg tip top gak r..company ni wat mesin n alat2 yg digunakan di indusrtry..4 example cm conveyor,robot n mcm2 lg r..

b4 ni aku dpt gak rply letter dr company lain tp elaun dia sket gle...de yg RM5/day..de yg RM200...but ni kra plng tinggi r dia nk bg aku..n de kemudahan lg tu..kra untung gak r dpt ni...aku dpt jerk aku trus bgtau mmbr2 yg rpt ngn aku..den aku sruh r si maro n naim apply skli...klu cm xde tmpt tnggl tu ley r dok rmh acik aku tu..dkt jerk ngn kilang tu..kra de tmpt nk tnggal r..n de transport sndri senang r sket..hihi...

kat sni aku nk bgtau spa2 yg nk apply tmpt tu..aku bg alamat dia n de r lg 12 tmpt kosong 4 prktikal yg kosong...

3-degree in electric n electronic (control)
3-diploma electric n electronic
3-degree in mechanical
3-degree in mechanical and manufacturing

so,korng apply r..insya allah ley dpt r...alaun dia bg RM500

ni address dia..

ASMECH TECHNOLOGY (M) S/B

ADD: 21 & 22, JLN ISTIMEWA 2,

TMN PERINDUSTRIAN CEMERLANG,

81800 ULU TIRAM, JOHOR.

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails