Tuesday, March 11, 2008

sory r coz xsmpt nk post blog..hehe..maklum r sbuk ngn PRU..haha...pe yg aku ley ckp psl PRU 12 ni...PM kta kne bukak mata dia bso2...klu dia xnmpk pe yg tlh brlaku aku pon xtau r nk ckp pe..aku bkn pe..aku xskong ne2 phk pon.but,bg aku pe yg brlaku ni sbnrnye bnyk kbaikn nye..kta bley tgk kptsn yg tlh kta tahu..PRU 12 ni BN cme dapat 2/3 majoriti je..yg lain tu dpegang oleh PKR,PAS n DAP..bg aku..PRU kali ni r kta ley dpt rsekn negara kita ni bru negara demokrasi..kranya smua org boleh brsuara..klu cm b4 ni..hnya phk krjaan je yg ley brsuara tp phk pmbngkang xley..kra x demokrasi r kn.tul x?bg aku...Pak Lah prlu amek tndakan segara..ye r..klu MCA n MIC kuo dr BN..pe yg kta dpt byngkn?cbe korang smua pk..aku rse mmg BN akn hancur lebur n akn trbalik pe yg Firdaus(bekas imam negara) katakan terhadap PKR dimana PKR akn berkubur di Permatang Pauh n dia akn bacakan talkin..korng dpt byngkn cmne if BN jd cmtu?hurm...skunk ni...kta kne sdr..yg org cina tgh kuasai kta.cme kta sdr xsdr jerk..aku rse klu pak lah x amek tndkn,kta sbgai kaum melayu akn dtindas cmtu jerk..n Khairy tu adlh Dajal malaysia yg tngh hot utk mnghancurkn negara kita ni...aku cme nk kan Anuar Ibrahim naik jd PM..aku yakin Anuar Ibrahim dapat membawa negara kita ni ngn lebih maju n org melayu akn tdk ditindas dnegara sendiri...jgn kta jd mcm Singapore...asalnye negara melayu tp org cina yg kuasai..aku harap kita sbgai rakyat Malaysia kene sedar apa yg tlh negara kita hadapi skrng ni...

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails