Wednesday, March 5, 2008

p. ramlee

arini hari plng bhgia aku...haha..coz aku xde class..hehe..korng jgn jlous plak..ahaks..ptng td aku dpt infom srh g astka yg megah di UMP ni..hehe..diorng srh dtg for nk bg info psl p. ramlee muzikal yg akn ditayangkn time Malam Inspirasi Seni(MIS)..aku telah diberi watak Ahmad dlm cite ni..korng tau x watak ahmad tu spa?ala..yg berlakon dlm seniman bujang lapok tu..yg aku ingt dia nye skrip"sabar tuan director,jgn marah"...hehe..tu je yg aku ingt...hehe..ni ar last time aku bg komitmen 4 drma kot..coz sem dpn aku dh fnl sem..huhu..dh xsbo sey nk abes stdy ni..hehe...akhr taun ni aku g LI..hope aku dpt tmpt LI yg aku nk kn tu...hurm...

2 Comments:

  1. YUSRIE MOHD YAMIN said...
    err...nk jadi pengkomen pertama..hehehe.

    mis tunda kn?
    sYafiQ said...
    mis 22hb ni r..xtau ke?ke kne tunda lg?

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails