Monday, November 9, 2009

wahai kerja

sejak akhir-akhir ni aku selalu bukak jobstreet,jobsmalaysia and macam2 lagi yang berkenaan ngan carrier.aku bukan apa.aku rasa macam sudah bosan ngan kerja skunk ni.
memang kerja rileks and ok,tapi system cmpany ni tak best..
actually cmpny yg aku kerja skunk ni ok cuma pengurusan je yg failed.
itu yang bengang tu..ni r..kerja ngan cina.biase r..

and now,aku mmg rasa nak cari kerja lain,hopefully aku akn dpt cmpny yg dah tul2 stabil and dah establish and banyak benefit.
cam kerja skunk ni benefit tak banyak sangat..tu yang sakitnye..huhu
aku dah kerja 7bulan,tak banyak perubahan yang aku dapat..hurm..
cume yg diffrnt nye cmpny ni..basic sket tpi elaun yg bnyk..elaun aku mmg lbey dr basic aku r slalu..sampai bila nak cmni kn?

so,esok aku ada interview kat kota kemuning..aku tgk cmpny ni ok r..n aku hope interview session ok r..coz aku dah lama tak gi interview..
hopefully interviewer tu ok r..

then,kekadang aku trfikir nak jadi tenaga pengajar.coz kerja cam rileks jerk..
hopefully aku akan dapat rezeki yang lebih baik..

4 Comments:

  1. AL journey said...
    beter kau proceed terview tu la..
    tak yah jadik tenage pengajar
    taku2 merosakkan anak bangse..
    waaa~
    khairul said...
    ok...try your best...insyaallah ada rezeki
    sYafiQ said...
    nana : kuang asam ko..wei..aku berbakat r beb..hihi
    sYafiQ said...
    pok su : tq..doakan along eh

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails