Sunday, November 22, 2009

sebak

semalam,merupakan hari minggu.
semalam juga aku duduk rumah je.tak keluar.
keluar pun pagi coz bob mintak tolong hantar dia g wat lesen dia.
Tahniah kepada beliau kerana sudah ada lesen L..hihi

then,lepas aku hantar bob tu,dalam pkul 8 kot,aku singgah beli nasi berlauk kat tepi jalan coz aku bercadang malas nak keluar semalam.
then,aku beli n beli then balik rumah.
aku makan.lepas makan aku bercadang basuh baju..

so,aku pun angkut basket baju kotor aku ke mesin basuh..
mula-mula aku basuh baju dulu...
then,baru aku basuh benda lain..
coz aku ni cerewet sket bab2 basuh baju ni..kang koler baju aku rosak..tak suke..

then,time aku ngah lepak tunggu baju settle basuh..aku dapat msg dari AIN.dia cakap dia sakit belakang dari hari jumaat aritu..dia suruh bagi semangat kat dia.
sriusly time tu aku rasa sebak coz dia bagi msg cmtu..
aku terus call dia.dia nangis2..aku dah berjurai air mata time tu..
AIN merupakan adik kandung bongsu aku..
sekarang dia tengah menduduki peperiksaan SPM di sek teknik JB.
dan dia duduk di rumah Cik dayah aku.

aku ingatkan bila dia dah duduk kat rumah sudah ok lah..
nampaknya penyakit dia tu datang balik.aku risau takut dia tak boleh buat untuk SPM ni.
aku cakap dia suruh lawan.jangan fikir sakit tu.
bila kita fikir,kita akan rasa sakit tu.jangan hiraukan sakit tu.

mula-mula dia tak bagi bagitau mak aku.
pastu.aku call cik dayah aku.dia cakap mmg AIN sakit.dia cakap dah wat g urut.tapi sakit lagi..huhu

last2 aku tak tau nak wat pe..aku call terus mak aku..aku tahu kami adik beradik dah banyak menyusahkan mak..tapi along cian tgok AIN.along kat KL..kalau along kat jhr,ley lah along tolong mak..hari rabu ni along balik ngan ya..

bila mak dapat tau,mak terus gi JB..mak bawak AIN g klinik and g berubat..
moga AIN kurang sikit..aku harap dia dapt bertahan sampai habis SPM dia..

aku harap abah juga tahu.

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails