Monday, November 2, 2009

last friday aku balik kg di batu pahat.
aku saje je balik coz dah lama tak balik since raya haritu..
takdelah lama sangat pon..hihi
then,aku gerak dari kl pas aku sttlekan kje aku.dalam pkul 3ptg aku grk.

then,hari sabtu aku kerja di HQ batu pahat.lepas kerja aku balik rumah coz rindukan mak aku.coz mak aku baru balik dari JB coz mlm sebelumnya mak gi solat hajat kat sekolah adik aku merangkap sekolah aku dulu.hihi..
then,cik dayah pun balik gak..hihi.sukenye coz dapat main ngan sarah..hihi..
pkul 2 lbey aku gi workshop.cadang nak ganti minyak hitam n betulkan bearing..jap lagi macam-macam hal plak.huhu..aku rasa every month aku dah cam bayar duit kete jerk..huhu..
tak apalah.yang penting aku tak nak berhutang dulu..coz x ckup budget lg.next year baru ley..insya allah..
alhamdulillah gak r coz kereta sudah sihat seperti biasa and dah bersih coz aku sudah hantar gi spa..wat massage..hihi

then,malam tu aku ajak mak,ain,cik dayah,acik,atuk n tok wan semua gi BP..sje je nak gi makan same2..mula-mula gi bp mall..mahu shopping2..hihi
aku dapat beli alat pendengaran aku kat senQ..hihi..time tu de sales..aku pon angkat je r..

then,after dats,kitorang gi makan kat area perserai coz pok de aku cakap kat situ sedap..ok r.
kitorang order set untuk 10orang makan..secara logiknye kalau set untuk 10orang makan,ley makan untuk 13orang.ni tak cukup.umpama 8orang makan je..then,tak apalah..
lepas je semua makan,aku rasa tak puas hati..time aku nak bayar tu aku tanya dia kenapa cam set untuk 6-8 orang makan je..hangin r beb..nak ambik untung je lbey..last2 dia bg murah..memang serik aku..tak nak gi tempat tu lagi..lbey baik gi rasamas ke..huhu

dikedai yang kedekut itu

sarah

then,ari ahad ptg aku balik shah alam semula..time otw balik tu aku singgah jap air itam coz jumpe mmbr aku jap.then,zima nak jmpe gak.dia bg hadiah birthday aku.thanks zima..then,aku singgah seremban jap coz nak amek BOB..den,we decide untuk gi tengok papadom..hihi

1st,kitorng tuju ke stesen u coz nak amek YAYA..dia dari UIA..dalam pkul 6lbey dia sampai..then,kitorang terus gi mid valley coz de pkul 9.15pm..then,before tgk wayang tu,kitorang jalan2 kat mid valley..huhu..agak penat gak r berjalan2 sambil berangan2 ngan YAYA n BOB..haha

bob mengajak pergi ke mana ni?

then,g tgk PAPADOM..memang best r..nak sedih tapi nak gelak bbila tgk cite ni..huhu
btw,mmg masyuk r cite ni..congrats AFdlin coz wat aku suka cite melayu semula..hoho

then,after dat gi makan kat mamak kat gombak coz aku teringin makan papadom..haha..layan..hihi..lepas tu gi anto yaya balik UIA n aku ngan bob pun balik ke rumah kami..hihi

3 Comments:

  1. Anonymous said...
    hahahaa

    ko senior. lain lah...

    eh, keje mane syial skrg???
    sisdee said...
    jeles le kan..lagu theme papadom dah ada tp tak tgk g hahahaha...

    anggap le lagu tuk sarah ek :p
    sYafiQ said...
    haha...yg pntng dah tgk..hihi

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails