Thursday, November 12, 2009

sudah dua hari aku tidur awal
semalam aku balik kerja agak lambat
kerna ada urusan yang perlu diselesaikan semalam
dan hujan juga menyebabkan aku terkandas dalam kesesakan semalam
aku balik mahu masak tapi housemate aku sudah masak
baguslah..
aku rasa bengang ngan dak rumah aku yang baru masuk ni..huhu..
dah lah pemalas.cam lakhnat plak..
mula-mula kau berak ko tak basuh..
aku ley terima..dia tak perasan kot..
tapi dah 2-3 kali aku kena..housemate aku pon sme gak..terkena gak..
cam babi lah lu ni..
aku rileks jerk..bob je yang sound..
kang aku sound lu lagi bingit bai..
pastu,dah tau singki tu rosak..jangan lah basuh lepas makan kat situ..
tak kan tu pun aku nak wat sign board 'singki ni rosak' kot..
bengang gua..tapi tak apa..sabar..
lepas tu,kalau bab makan cepat je lu siap2 kat meja ek..cam syial jerk..
bila nampak kitorang masak..lu larikan diri gi masjid..
bengang gua..
aku tau memang di galakkan gi surau berjemaah..
tapi lu ni bukan niat nak berjemaah tapi nak melarikan diri dari disuruh..huhu
semalam,aku tau lu nak gi surau time maghrib..tp last2 lu tak gi coz housemate dah siapkan makanan sebelum maghrib..
lu ni manusia jenis apa ek?
aku pun tak tau nak cakap camne dah..

yang penting..lepas ni klau lu wat hal lagi..
mmg wa trus sound direct jerk..
lu bising r..kang wa hentak lu..
ingat wa diam ni saje2 je ke?
wa sabo je..jangan sampai wa dah bingit bai...

2 Comments:

  1. YayaEdna said...
    Garangnye dieee... :(
    Berak xcuci?euwwww....
    sisdee said...
    asal mana kah makhluk Allah tu..???

    ckp bbaik le...lagi elok...

    tak jalan..ckp cik sham dia bole bawa geng muahahahahaha gilo punya makcik apo..!!!!

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails