Monday, November 16, 2009

gas analyser

Setakat ni benda normal je aku show kat customer.

Kali ni aku seperti mahu tunjukkan sebuah kereta persona kat customer aku.Customer ni dah lama beli brang tu since March.Harga dia sama dengan nilai kereta Persona.tau2 jelah kan berapa harganya.

So,awal bulan haritu aku kena gi wat training kat customer tu..huhu

Agak susah gak lah,coz aku kena g sorang2.den kne ajo engineer.

Benda ni adalah gas analyser.

Memang jauh dari bidang aku..huhu..

Aku tak amek chemist pun..huhu..nasib baiklah aku ni rajin membaca instruction manual yg tebal nye 250 pages n info2 dari lain..agak mencabar gak r.coz aku kne explore gas2 yg ada n benda2 yg ada kat gas analyser tu..huhu

Aritu aku g wat training oklah..tapi ada yang x terang sangat aku jelaskan..then,dia call aku aritu coz nak minta tlng untuk sttlekan probs dia.


gas analyser

So,semalam aku g ngan boss aku.den,aku try2..dapat gak settlekan problem tu..hihi

Just take only 1hour to solve this problems..hebat gak aku ni..hihi

Terasa nak bangga jap ngan diri sendiri..hihi

And now,boss aku cakap aku dah master gas analyser..huhu..bolehlah..

1st : power analyser

2nd : gas analyser

3rd : pe plak ek?

Hurm…hopefully aku akan blajar benda lain plak..

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails