Friday, October 30, 2009

gembira dan bahagia

gembira bahagia
dua benda yang kita inginkan
tapi adakah semudah itu kita akan dapat?
adakah kita akan dapat dalam masa terdekat?
adakah akan sampai bila-bila
adakah sekarang ini aku sudah dapat?
aku tidak mahu hanya untuk sementara
aku mahu untuk selama-lamanya
aku mahu bahagia
dan gembira
yang pasti aku sudah dapat
aku ada keluarga aku
tapi untuk jodoh?
adakah sudah ada?
adakah benar dia?

arg..malas aku fikir
karut ini semua
yang pasti aku ada keluarga
aku ada kawan-kawan
jodoh itu tidak penting
buat masa ini
kalau mahu main-main
bukan lagi untuk aku

2 Comments:

  1. chentaMAYA said...
    xsemua yg kita nak kita dpt~
    ;)
    kupu-kupu_cinta said...
    hidup ini di ibarat kan seperti roda...
    adakala kita di atas..
    adakala kite berada di bwh...

    tika berada di atas.. kita bahagia dan gembira....

    tika kita berada di bawah...dugaan adalah yg harus kita hadapi..

    menghadapi dugaan sebenarnya membuatkan kita menjadi lebih matang.dan kenal erti hidup..

    (ceh... over berkata2 lak..kui)

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails