Sunday, September 6, 2009

malu

hati aku begitu terluka
tidak ada apa yang dapat merawat luka ini
sukar bagiku
mustahil bagiku

orang cakap lupakan
aku berdegil
tidakku mampu melupakan
aku terkilan

aku malu
dengan semua orang
semua sudah berfikir benda lain
cuma aku sahaja yang tahu

aku terfikir
apa salah aku?
kenapa tipu aku
sedangkan aku tidak suka penipuan

aku sedih
mengalah bukan aku
aku cuba
tapi bukan senang bagiku

aku bukan seperti anak patung
dicampak bila tidak diperlukan
ambil bila diperlukan
aku sebak dengan keputusan kau

2 Comments:

  1. Unknown said...
    mendalam sungguh mknanya... sedih pulak aku bc... org suka menipu ni baiknya hantar ke planet marikh je.. dok la dgn kwn2 penipu diorang kat sna,..
    long ani said...
    tak rugi tinggalkan waktu ini.Tu namanya cinta monyet.Cinta pd manusia tak kekal.Cinta Pd Allah yg kekal.

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails