Monday, August 24, 2009

selamat berpuasa

aku rasa tidak terlambat lagi untuk aku mengucapkan selamat berpuasa dan menyambut ramadhan..
aku rasa bersyukur kerana dapat berjumpa bulan ramadhan lagi pada tahun ini.
aku sangat bersyukur dan aku harap dapat menambahkan lagi pahala dan amalan kepada MU,

pada tahun ni,aku rasa sangat happy kerana dapat menyambut ramadhan dengan keluarga aku dirumah.sudah lama aku tidak meraikan bersama keluarga.alhamdulillah kerana kami sekeluarga dapat menyambut bersama pada 1 ramadhan.

hari ini sudah masuk hari ke empaat kita berpuasa,macam-macam dugaan berpuasa apabila kita bekerja.semalam 1st day dalam ramadhan,aku kena pergi hantar barang dan jumpa customer di KAJANG.agak jauh juga lah,berat betul ujian yang ALLAH berikan kepadaku,semasa pergi tu aku rasa sangat mengantuk,then,aku teruskan juga perjalanan,sampai ditempat dituju,aku pergi hantar barang dan settle.senang betul deal kali ni..hihi

semasa otw balik tu,aku baru teringat aku belum solat zuhor,aku pon berhenti kat r&r.aku solat dan rehat-rehat sekejap.melelapkan mata sekejap.kerana aku tidak tahan mengantuk sangat waktu itu.

kemudian,aku bertolak pulang ke office then,jam sudah menunjukkan pukul 5,aku pun terus balik dan menuju ke bazar ramadhan di seksyen 2.

office hour aku bulan pose ni 9am - 5pm..
hopefully aku banyak keluar lah coz ley aku lelap-lelap mata jap..hihi
kat office tak dapat nak ngulor..huhu

today,kebazar mana plak aku mahu pergi ek??!

agak-agak,sebulan habis tak aku pergi semua bazar di shah alam ni?coz setiap seksyen semua ada bazar..

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails