Monday, August 10, 2009

rindukan mak


bila aku kesunyian,aku teringat
apa mak aku buat
sihatkah dia
ceriakah dia

along rindukan mak
along tak dapat jaga mak
along anak yg bnyk wat salah
along minta maaf

along terpaksa berpisah dengan mak
along minta maaf
along mahu cari hidup along sendiri
mahu berlajar hidup sebenar

along tak berniat mahu tinggalkan mak
along tahu mak perlukan
kami adik beradik
kami pun perlukan mak

mak pandai jaga kami
dari kecil sampailah besar
along banyak buat mak terasa
along minta maaf sangat-sangat

along harap mak restu tindakan along
along pergi jauh dari mak
tidak pernah sejauh ini
along rindukan mak

mak jangan risau
anak mak ni pandai jaga diri
along tahu along tak dapat
tunaikan apa yang mak minta

along tak berniat
cuma along nak tolong mak
along tak sanggup tengok mak bersusah payah
untuk kami lagi

along minta maaf sangat-sangat
along harap
along dapat berjumpa dengan mak
bila along balik nanti

along sayangkan mak
sayangkan adik-adik juga
along tak pernah lupakan korang
walaupun sekejap

i love u all so much

2 Comments:

  1. nadia said...
    ye r..ya jgn lupa:p
    the 3'rd nations said...
    mak tak kisah keja kat mana2.asal ingat mak&family.tak tinggal solat,ingat ALLAH yg bagi kita rezeki...IBU TAK BOLEH DICARI GANTI.....

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails