Thursday, August 13, 2009

kehidupan yang sibuk

sorry coz aku dah berapa hari ni tak update coz bz sangat2..
semalam aku lepas lunch g UM coz antar barang.
barang tu POWER ANALYSER.
student master yang request.

Then,aku gi lah.Aku sampai dalam pkul 2 lbey..
Then,jumpa kat Engineering Fact.
Aku dibawa ke lab diorang.
aku pun ngan berlakonnya mula buat demo.
padahal aku tak tau sangat benda tu..hihi

Then,aku show how to used then how to make correct reading and etc.
Yang aku tak boleh blahnye,aku boleh terangkan teori sekali..haha
terangkan kat master student Okey..haha
aku rasa cam hebat giler jerk..hihi

last2 dalam pkul 5lbey baru settle,aku nak balik,jem plak dalam UM coz convo.so,terpaksalah aku singgah jap kat pesta kovo diorang..haha..
aku gi minum2 ngn cosin aku..dia pun bru abes class.
lepak2 minum2 makan2..
lepas tu baru aku gerak g Uitm plak.
coz aku dah janji nak amek Farha ngn mmbr dia balik rmh.
cian dia coz kene naik trun bukit gi Fact dia.

lepas antar Farha kat apartment dia,aku trus balik.
mlmnye,aku hantr bob kat sksyen 7 coz dia nak g kuantan ngn ahred n abe.
lepak2 minum2 makan2.
rasa ngantuk,aku pon caw.
balik rumah,rasa sunyi jerk coz aku sorng je..wawa

aku tkut tak bgn pg..tp pg td aku brjaya bngn sndiri..hihi

skunk ni nak cite psl kerja plak,
aku skunk ni ngah push kan diri untuk dapatkan lagi sales RM20k..
target RM150k..skunk dah ada RM130k..
help me..
kpada sesiapa yg nak beli measurement meter,contact lah aku..
hihi

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails