Wednesday, July 8, 2009

aku blur
aku tak pernah rasa macam ni
disebabkan kau aku jadi macam ini
kenapa perlu ada cerita hidup kita?
kenapa perlu ada halangan?
kenapa perlu ada rintangan?
kenapa hidup ini sering tidak adil?
aku mahukan keadilan dalam hidupku
aku dah bosan dengan semua ini
aku rasa kali ini adalah milik aku
tapi harapanku musnah sekali
aku rasa mahu mati
dan hidup kembali setelah aku lega
aku rasa inilah saat paling sukar dalah hidupku
dan saat paling menyakitkan dalam hati aku
hati aku seperti dirobek sehingga tidak ada perasaan
apa salah aku????!!!
kenapa aku yang menjadi mangsa?
kenapa aku selalu diketepikan?

aku rasa mahu pergi jauh
jauh dari segalanya

5 Comments:

  1. mocQachinno said...
    knape ni?
    chentaMAYA said...
    nape nieyh?
    -itu gadis- said...
    lol..heart broken ape..
    Scarlett Syidek said...
    hehe..
    pehal nih beb..

    haa, jumaat nih kitorang dak senandika turun KL tgk bangsawan,
    jom join..
    ajak bob..
    c h o c o l a t e i.c.e said...
    syafiq jiwa kacau sebentar..

    esok lusa ok ar tu..

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails