Wednesday, June 10, 2009


now,aku dah bekerja di sunway.kat leisure commerce square.
position aku as product engineer.
sebenarnya aku kerja dicompany yang sama,cuma office je yang telah berpindah.
so,wat sementara waktu ni,aku ulang alik bp gak r.
pergi sunway isnin pagi,balik bp jumaat tengahari..but mayb dis week aku tak balik kot.coz mau jmpe dak2 ump di IB..
skunk ni aku dok office 24hrs..huhu..terasa bosan gak r mula2..tapi bila dah de streamyx,semua berjalan lancar.hehe
tak lah bosan sgt..
semalam aku jumpa iela n my cousin tg nur hanim..
pas kerja aku gi amek iela kat ss2 pj, then g um amek cosin aku tu..sje jerk nk jmpe diorang,kitorng g klia jap coz aku nak gi amek barang kat pok su aku..
then, we all gi makan kat kg baru..hehe..
nasib baik r de gps,klu tak mmg sesat r kitorang..haha
balik smlm pon dkt 1pg..
pasni aku akn merayap je kot..haha..membr2 smua dh dkt..

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails