Wednesday, April 8, 2009

1st interview


muka nak gi interview

ari isnin aritu,aku telah pergi interview di KK Instruments di batu pahat pada pukul 11pg.
pada jam 6pagi,aku baru sampai dari kuantan.aku telah dijemput oleh mak di terminal bus batu pahat.kami singgah di rumah pok de untuk solat subuh.pada pukul 6.45 aku hantar mak aku ke sekolahnya dan aku terus pulang kerumah. di rumah,aku melelapkan mata seketika kerana terlalu penat.jam 10pagi aku bangun dan pergu bersiap untuk pergi ke batu pahat.

aku sampai di Wisma Sing Long jam 10.50 pagi.
aku seperti tidak mempunyai persiapan untuk interview.nasib baiklah bos tu yang bernama Steven sempoi je orangnye.hihi.. boleh dikatakan interview itu bukan formal interview coz banyak borak2 kosong jerk.dia banyak tanya aku pendapat tentang company tu dan plan for the future.aku pon main bantai je r. actually,dia nak bukak other office at Shah Alam.

KK INSTRUMENTS & TOOLS

Suite 3 9th Floor Wisma Sing Long 9 Jln Zabedah Batu Pahat Johor 83000 Malaysia.


hopefully aku dapat lah kerja kat company tu.banyak gak lah benefit kalau dapat kerja kat situ. gaji pon boleh tahan lah.

8 Comments:

  1. Wahida said...
    wow....good luck
    moga dapat la..
    usaha tangga kejayaan..:)
    sYafiQ said...
    thnks wahida
    :)
    Wahida said...
    welcome..hihi..
    mocQachinno said...
    klu dpt kne blanje eqa.
    umm..klu x dpt pn kne blanje gk.wakaka
    =p
    TRILLION M&E ENGINEERING SDN BHD said...
    keje..keje..!!
    nnt boleh kawen cepat..yg aku ni bile nak abes study..hmm..
    sYafiQ said...
    hahaha...
    khwn tu xlg r bro...
    jdh pon aku xjmpe lg..hoho
    Farani Mustafa said...
    Perg. Kat Shah Alam ek. Cable besaw ni. Bley ar aku cocok jarum.
    sYafiQ said...
    hoho...insya allah bro..
    tp cmpny ni jst suplier jerk..

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails