Thursday, March 26, 2009

Align Center

semalam aku main 6x..harini aku main 9x..tapi esok main ke tak?atau main tapi 3x atau 6x atau 9x atau 12x????!!!

sbnrnye ni cerita pasal aku main bowling di BP MALL..hihi..
dis my first time main sorang2..mula2 memang bosan,tapi bila ah de orang main sebelah line aku,tak lah rasa bosan malah rasa tercabar..

semalam aku mula2 main 3set.lepas abes 3 set aku main tu,aku rasa seperti nak tambah lagi,so aku tambah lagi 3set..hihi..giler r..

hari ni pulak aku main 3set dlu,den tambah lagi 3,den tambah lagi 3..total semua 9 set.hihi..ni lagi giler.tak pernah dibuat orang..haha

dah lah main sorang2..2hari aku gi main sana,pekerja2 kat stu smua dah knl aku..setiap kali aku datang kat kaunter,mesti tanya nak tambah lagi ke..haha

aku main banyak2 set pon coz dia mrh sket..

isnin - khamis (2pm - 8pm)
jumaat (10am - 2pm)
3set - RM12

sebab tulah aku main puas2..haha...

dua hari ni aku habiskan duit kat bowling jerk..hihi..

Align Center
average score (rabu)

average score (khamis)

top score (khamis)


6 Comments:

  1. norraien said...
    aik..
    men sorg2 jerk..
    sYafiQ said...
    a'a..sorng2..nk ajk mmbr smua tak de..huhu
    Huda Luna said...
    cian nye
    c h o c o l a t e i.c.e said...
    dak gile men sowang..
    bajet mcm training nk wakil masum je..

    lalaLala..
    sYafiQ said...
    gua nk wakil negara r beb...haha
    hdp msti de target beb..hihi
    Farani Mustafa said...
    Motif maen sorang2? Bajet de gadis terpukau ar? Hahaha :D

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails