Monday, November 24, 2008

kebOhSaNaN tAh@P ciPaN

cuti kali ni memang aku rasa bosan lar jugak.maybe sebab aku dok rumah lama kot.sebelum ni aku cuti pon cam tak cuti jerk coz mesti je ada aktiviti yang aku join.tapi cuti kali ni memang tul-tul aku cuti lah.lepas ni aku akan menghadap LI selama 5bulan setengah di JB.tak sabar rasanya aku nak melalui alam pekerjaan ini.tapi aku sayang untuk tinggalkan dunia belajar aku di UMP.aku tak nak tinggalkan diorang.wawa.lepas ni aku akan bermula hidup baru.start 15 december 2008 aku akan hidup seorang.duduk rumah sorang-sorang.gi kerja sorang-sorang.kira semua pe aku wat alone je r..wawa.tapi aku kene hadapi ini semua untuk menjadikan aku lebih berdikari dan matang.

1 Comment:

  1. jiji said...
    btol2..
    bosan2..
    hehe..

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails