Wednesday, October 15, 2008

bAR@N

my family with atok & tok wan without abah



aku dah lama sebenarnya nak post tajuk ni tapi tidak mempunyai kesempatan untuk menaip.
aku rasa semua orang tidak akan percaya yang aku ni jenis panas baran.
ya,memang aku ngaku aku tak pernah tunjuk panas baran aku kat rakan-rakan.
tapi kalau aku dengan keluarga aku,memang aku ni jenis panas baran.
kalau ada adik aku wat salah je apa-apa pun memang aku mengamuk lah.
mungkin sebab aku abang kot.nak tunjukkan aku ni seorang abang yang jaga adik kot.
time sehari sebelum puasa tu aku angin gila ngan adik aku coz dia aku minta tolong ambil aku kat carwash tapi dia tak ambil.terpaksa lah aku menapak.adalah dalam 1km lebeh aku menapak masa tu.dah lah tengahari.sampi je aku kat rumah,tengok-tengok dia tengah tengok tv.memang dari luar aku dah mengamuk abis-abis.sampai mak aku pon terdiam.last-last mak aku cakap slow2 ngan aku jangan baran cepat sangat.dalam family aku je yang jenis cepat baran.mayb orang bulan oktober ni jenis baran kot.coz pak ngah aku pon bulan oktober n dia pon jenis baran gak r.lagi baran dari aku.tapi baran-baran aku pon aku cepat abis.tapi jangan lah wat aku baran tul2 kang memang kaki tangan aku naik.adik-adik aku memang selalu kene lah.sory ye ya & ain.along cuma nak korang sedar jer.

6 Comments:

  1. FendyHekka said...
    err... ko sendiri sedar x nk suh adik2 ko sedar? aku pn baran gak... ha3. tp cepat panas cepat sejuk ar. baran dgn adik2 bukan contoh yg baik nk tunjuk ko tu jaga adik. pendapat aku la.
    Echam said...
    brani ko mrh adk ko.
    nie yg aku sepak ko je laju2..
    c h o c o l a t e i.c.e said...
    kunun jd abg yg tegas la nie..

    tp klu adik ko ngadu kt aku..ko tampar ke..mrh sampai die nanges2 ke..

    aku join bad sepak2 ko..tp aku xnk sepak ar..nk guling2 n lompat2 ats ko..hehehe~
    Nyda Zamani said...
    jgn arr buli syafiq
    sian dier
    ahahaha~

    p/s:setuju ngn pendapat abg fendi!!
    Farani Mustafa said...
    no treatment is cruller than the silent treatment, its intoxicating!
    ::.*GrEeN aPpLe*.:: said...
    x tAw pLaK fiQ ni bAraN...

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails